QUÈ FEM? QUÈ ÉS -ON FIRE!! - ?
Hola, som en Marcel Quiros i l' Ignasi Joseph,tots dos ens hem trobat per crear On fire! Un Fiat Panda 4x4 preparat per participar en aventures de motor solidaries. Treballant colze a colze amb Boxes Motor Sport un equip de competició automobilística de Tarragona que ens ajuda amb la part tècnica de la creació del nostre on fire!! Aquest any 2011 és el primer viatge d’aventura solidaria que fem junts. L’aventura solidaria es diu Panda Raid ,un raid des de Madrid fins Essaouira(Marroc), un raid de motor a nivell professional i a l’ hora d’aventura solidaria fent entrega de material escolar en el pas del raid per les poblacions del Marroc.
QUÈ SÓN ELS KMS.SOLIDARIS? DE QUÈ ES TRACTA?Tot aquell que hi participa col.labora amb tirar endavant el projecte solidari. Fent una aportació econòmica o de material escolar sereu patrocinadors de kms. del nostre panda on fire!!, perquè així pugui avançar uns Kms. en direcció al destí final o sigui, fer entrega de material solidari . La quantitat total de Kms de la panda Raid , 4000 kms. en territori del Marroc es dividiran pel número total d`etapes i patrocinadors que hagin col.laborat. El vostre patrocini es destinará EXCLUSIVAMENT a la solidaritat.
COM FER-HO? MOLT SENZILL !
1 euro son 5 Kms. solidaris . Reserveu els kms. que voleu recòrrer amb nosaltres en aquest número de compte : 2100-0408-72-0100967445 i especifiqueu nom, per així poder penjar-ho al blog i agrair on-line la vostra participació. Si la vostra aportacio es material , contacteu-nos per
e-mail.Agrairíem un mínim de 5 Kms solidaris o sigui 1 euro per col-laboració.
BLOG -ON FIRE!!-
El punt de trovada entre el món de la competició i la solidaritat !
JA HA ACABAT LA PANDA RAID 2011 - GRÀCIES A TOTS!!ES VAN ACONSEGUIR 1880 KMS.SOLIDARIS I MOLT MATERIAL SOLIDARI PER LA PANDA RAID 2011- Gràcies solidaries a tots!

dimarts, 5 d’abril del 2011

3ª ETAPA : 1ª matí ZOUALA-MERZOUGA 2ª tarde DESERT THE ERG CHEBBI

Aquell dia  abans de sortir i fer el primer enllaç, varem va fer entrega del material escolar solidari!! El director de l’ escola (ÉCOLE ZOULA) ens va permetre entrar, agrupar tot el material en el pati, i fer-nos fotos tots els participants amb els nens, la experiéncia i sensació va estar molt emocionant.

Era una de les accions dins de la Panda Raid que per nosaltres li donaven sentit a aquell viatge, el feia diferent junt amb el tema del motor. Va ser per nosaltres molt emotiu!!

De totes formes abans de començar a explicar aquesta etapa, volem donar-vos a tots unes grans GRACIES!! pel suport, aportacions tan econòmiques com materials i pel vostre fidel seguiment de tot el nostre projecte!!!


 
 














Bé i a ara si us sembla, continuarem:
Desprès, tots i ràpid ens vam dirigir cap els cotxes per engegar, sota un temps de calor i sol, cap els enllaços que tenien temps d’ inici i final. Aquell dia vam fer 60 Kms. d’ enllaç des de Zouala fins passats uns kilòmetres d’ una localitat que es diu Erfoud (que per cert en aquesta localitat ens vam liar una mica) per dirigint-se a la primera part de l’ etapa

Ruta en Mapa d´Etapa 3
 

Prova de pas per sorra pels 4x4. En Marcel , jo i el nostre estimat On fire!! érem conscients que era una prova difícil, doncs era el primer contacte amb la sorra del desert. Gracies a la destresa de conducció , només ens vem clavar una vegada a la sorra, i nomes va caldre una empenta per fer moure On fire!! de la duna i passar la prova sense gaires dificultats!!.

Desprès va haver una etapa difícil de navegació, la qual demanava saber utilitzar be la brúixola, atenció, intuïció i perfecta interpretació del Road Book... era de pista seca amb pocs referents, per arribar a Merzouga on pararíem per dinar i preparant-se per la esperada prova: LES DUNES DEL DESERT D`ERG CHEBBI.

1ª Especial de l´etapa 3

Desert d´ERG CHEBBI


Aquí, tots els pandes s’anaven creuant per trobar la direcció correcta, alhora ens ajudàvem, doncs molts es quedaven atrapats a la sorra, no es podien fer servir eslingues de remolc, si no correspondria a penalització per part de l’ organització. O sigui que a treure sorra amb la pala i a empènyer.!!!. A i ens oblidàvem d’ algo molt important en aquesta prova hi havia un control secret, el qual s'havia de trobar. Nosaltres no vam trobar-lo i per un moment vam estar a punt de tirar enrere per buscar-lo.

Finalment ens vam trobar molts per compartir un fantàstic dinar marroquí casolà, o sigui un menú!! je,je,je!!

Començaba a les 16’ 30h, la 2ª especial del dia, la prova de dunes!!uauhh!! Es tractava de passar per mig d’uns pals-senyals que marcaven un circuit per les dunes, amb l’ agravant que els models 4x4 ens ho van posar més difícil. En Marcel va demostrar la seva destresa com a pilot, fent que la seva conducció durant l´especial fos espectacular, alhora els nostres companys d’ equip els Machacapandas, van fer una gran prova, una volada de més de 3 metres d’ alçada sortint d´una duna, que per desgracia va acabar amb una roda rebentada, chasis doblegat i la “vaca” amb tota la seva carrega acabessin desenganxant-se i volant també. Fent que BXS MotorSport realitzes la seva primera assisténcia provisional al mig del desert fent-se de nit, sort a més que estabem a 6 km del final de etapa, tot i així, van estar junt amb nosaltres, els reis de la prova per la seva espectacularitat de conducció.


Abans de marxar de les dunes.

Ah! i dir-vos com a detall interessant a nivell mécanic: que On fire!! feia dos dies que funcionava amb la caixa de canvis trencada, la 5ª marxa no existia, la 1ª i 2ª feien molt de soroll. Estàvem esperant que en l'etapa del dia següent un tal Mohamed “el gordito” , un contacte del mecànic de l’organització , ens en trobes una de recanvi.

Revisió d´On FIre!! despres de l´etapa de les dunes

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada