BENVINGUTS A TOTA LA PANDA RAID 2011 d´On Fire!! on-line.
SORTIDA:
3, 2. 1, començava la Panda Raid 2011 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ETAPA O
SORTIDA:
Aquí finalment començava aquella esperada aventura, que desprès de 4 mesos, finalment feia moure On fire!! i tot l’ equip de BXS MotorSport.
L’equip estava format per 2 Pandes i un cotxe escombra que ens acompanyava fins l’ inici de l’ etapa 0 a Madrid.Un Fiat panda 4x4 era l’ On Fire!!, l’ altre era també un Fiat Panda 4x4 que es deia Machacapandas. En el cotxe escombra hi anaven la Marga i la Montse que van tenir molta feina de suport fins a Madrid.
Sortíem en divendres a les 5,45 del matí de Tarragona plovent i encara fosc.
Els dos cotxes de l’ equip, On fire!! i machacapandas es movien, tot rutllava ok, era sorprenent, ens dirigíem cap a Madrid, amb ganes i tota una Panda Raid per endavant.
La veritat es que el viatge era una mica compte enrere, estàvem molt cansats pels últims dies frenetics de preparatius, el temps no acompanyava i havíem d'estar a les 15h en el Santiago Bernabeu per poder verificar els cotxes i així estar oficialment dins de la Panda Raid 2011.
En Marcel estava molt emocionat i alhora feliç per poder estar conduint de nou un cotxe de la seva creació, aquesta vegada no en un circuit de velocitat, sinó en un Raid de desert , pistes pedregoses i solidaritat, junt amb mi ,que alhora d’emocionat, molt encuriosit pel tipus de viatge que ens quedava per davant.
Tots els components de l’ equip, sabíem que aquesta aventura suposaria feina, esforç, convivència, camaraderia,... i no ens coneixíem lo suficient, però de ben cert, tots teníem clar que serià una gran aventura que es mereixia un esforç per fer-la única!!
Un descans nevant, camí de Madrid!! |
Tornan al tema, el trajecte cap a Madrid va ser per carretera nacional, feia mal temps, fins i tot nevava, conducció a poca velocitat, posat que un Fiat Panda que en un futur quedaria demostrat que es molt dur, però no un cotxe per anar tranquil•lament a 120 km/h, per vies rapides i asfaltades.
Per part nostre, On fire!! de moment responia ok, per desgracia el Machacapandas va patir una mica, li van passar unes quantes cosetes, però ja es veuria més endavant durant la Panda Raid que tant el cotxe Machacapandas i la seva tripulació serien un cracks. Finalment, al voltant de les 15h arribàvem a l ‘estadi Santiago Bernabeu i verificàvem els primers. Estavem contentissims, només restava esperar l’arribada de la resta de l’expedició de BXS MotorSport, junt amb el cotxe escombra.
On Fire!! y tripulació verificant. |
On Fire!! per dins. |
Estava plovent i ple de Pandes, tothom es saludava, tothom parlava de la tant esperada Panda Raid 2011, tothom mirava amb molta expectació i curiositat els altres Pandes, etc..., aquells moment van estar molt emocionants!!
Al voltant de les 17h, arribava la resta de l’equip BXS MotorSport, per poc, no podien verificar, però ho van aconseguir!! Ens va donar el temps just per ajuntar-nos, fer-nos unes fotos, unes abraçades i despedir-nos de la Marga, Montse i amistats que es van presentar a Madrid per despedir-nos i desitjar-nos sort.
On Fire!!, Machacapandas i tripulació al Santiago Bernaveu. |
ETAPA O
Una vegada ja engegada la Panda Raid ens dirigíem cap a Algesires per agafar el dia següent el Ferry que ens portaria a tots nosaltres i els nostres Pandes cap a Tànger (Marroc). Ens quedaven 653 Kms per arribar, calculàvem 8h de conducció més 2 h de parades i alhora menjar per lo tant unes 10h , o sigui que ens presentaríem aproximadament les 3 de la matinada a Algesires. Be, doncs finalment, eren les 5 del matí que arribàvem a la fonda d'Algesires per dormir, posat que estàvem bastant cansats.
Hem de dir, que per suposat, quasi no havia començat el Raid i ja van passar unes quantes historietes fins arribar a Algesires!!
Aquí van un parell: Portàvem moltes hores acumulades de son i molts kilòmetres a l'esquena, nervis i emoció per començar la cursa i un llarg etcètera de sensacions que esgotaven totes les energies. En Natxo va agafar la conducció d'On Fire!!, ja que havia pogut fer algun cop de cap durant el trajecte, era necessari ja que Marcel anava amb els ulls “a mitja persiana”. Fet el canvi, a Marcel ràpidament li va la marxar la son, ja que On Fire!! no es deixava ficar la primera pel Natxo, això va produir una queixa de la caixa de canvis que el va despertar!! Ja ja A partir d'aquí, per en Marcel es feia difícil conciliar la son, ja que no compartia el tipus de conducció d'en Natxo, tots dos, entre riures i crisis, avançaven i quan en Natxo va aconseguir fer-se amb els mandos d’ On Fire!! Marcel es va poder relaxar i va dormir una estona, en Natxo també es va “relaxar” i fer amic d'On Fire!!
David Machado, del Machacapandas, havia reservat per internet un lloc per dormir, era el nostre primer oasis per la nostra aventura, el GPS d'en Marcel ens va enviar a la planta de Lubricants Cepsa, on vam aprofitar per fer una foto ja que es un dels principals patrocinadors d'On Fire!!, però estava clar, que no era el lloc on dormíem, al GPS se li va anar la flapa!! Li varem preguntar al segurata on quedava el suposat hotel, l'home, que coneixia el “hotel” ens va dir que per a dormir malament, ja que era un bar de bombetes vermelles, Al arribar al lloc, varem veure que l'havien reconvertit, però, al passar a les habitacions encara transmetia l'anterior activitat, tot i així varem poder descansar una estona. BONA NIT.