QUÈ FEM? QUÈ ÉS -ON FIRE!! - ?
Hola, som en Marcel Quiros i l' Ignasi Joseph,tots dos ens hem trobat per crear On fire! Un Fiat Panda 4x4 preparat per participar en aventures de motor solidaries. Treballant colze a colze amb Boxes Motor Sport un equip de competició automobilística de Tarragona que ens ajuda amb la part tècnica de la creació del nostre on fire!! Aquest any 2011 és el primer viatge d’aventura solidaria que fem junts. L’aventura solidaria es diu Panda Raid ,un raid des de Madrid fins Essaouira(Marroc), un raid de motor a nivell professional i a l’ hora d’aventura solidaria fent entrega de material escolar en el pas del raid per les poblacions del Marroc.
QUÈ SÓN ELS KMS.SOLIDARIS? DE QUÈ ES TRACTA?Tot aquell que hi participa col.labora amb tirar endavant el projecte solidari. Fent una aportació econòmica o de material escolar sereu patrocinadors de kms. del nostre panda on fire!!, perquè així pugui avançar uns Kms. en direcció al destí final o sigui, fer entrega de material solidari . La quantitat total de Kms de la panda Raid , 4000 kms. en territori del Marroc es dividiran pel número total d`etapes i patrocinadors que hagin col.laborat. El vostre patrocini es destinará EXCLUSIVAMENT a la solidaritat.
COM FER-HO? MOLT SENZILL !
1 euro son 5 Kms. solidaris . Reserveu els kms. que voleu recòrrer amb nosaltres en aquest número de compte : 2100-0408-72-0100967445 i especifiqueu nom, per així poder penjar-ho al blog i agrair on-line la vostra participació. Si la vostra aportacio es material , contacteu-nos per
e-mail.Agrairíem un mínim de 5 Kms solidaris o sigui 1 euro per col-laboració.
BLOG -ON FIRE!!-
El punt de trovada entre el món de la competició i la solidaritat !
JA HA ACABAT LA PANDA RAID 2011 - GRÀCIES A TOTS!!ES VAN ACONSEGUIR 1880 KMS.SOLIDARIS I MOLT MATERIAL SOLIDARI PER LA PANDA RAID 2011- Gràcies solidaries a tots!

diumenge, 13 de març del 2011

TORNAN A CASA

Hola a tots!!

TORNADA:
Aquesta etapa de tornada, pensàvem que seria un pur tramit de 2000 Kms d’ enllaç de les platges d'Essaouira a casa (Catalunya). Però s’ esta convertint en una aventura més. Sempre configurem el dia la nit anterior i així ho vam fer.
Comencem el dia dissabte 12 de Març:

9’45 AM – Anem malament,ens havíem de llevar a les 6 AM,merda!!

9’55 AM – Sortim a mig vestir i lleganyosos a l'esmorzar de l'hotel (ja que esta inclòs)

10’30 AM – Amb les maletes carregades ens despedim de tothom (un altre cop ja que marxàvem a les 6 AM),pugem al cotxe i just al moment d’ engegar,ve el nostre company del dorsal 40,el Niko,que ens comenta que el seu cotxe no s’ engega.merda!! (el nostre esperit solidari no ens permet marxar i deixar-lo tirat) i l’ horari es impossible quadrar-lo.........merda!!

12’30 AM – Desprès de canviar varies peces (bujies,cables,...)i fondre les pinces de carrega de bateria de l ‘organització,aconseguim sortir d'Essaouira.

Els Machacapandas prenen la davantera de l’ expedició de tornada i en el primer encreuament ens desviem a l’ esquerra,per la carretera de la costa (tantes vegades ho vam parlar ahir que aquesta no era la ruta,merda!!)tirem amunt que sols ens queden 800 Kms. fins a Tànger.

14’30 PM – es l’ hora dinar,desprès de recórrer per la carretera de la costa durant 2 hores i veure multitud de peculiaritats mar roquís (cabres damunt un arbre,camions baix d’ un barranc,i uns nens disfressats d’ universitaris de Harvard)arribem liant-la a un poble per dinar.

Un restaurant al port regentat per una italiana, que devia jugar a caniques amb Mussolini i ja feia 50 anys que estava al Marroc.

16’ 00 PM – sortim del restaurant farts i contents, menjar europeu a preu europeu i ens dirigim a Casablanca. Ja portem molts Kms. de conducció al Marroc i hem aprovat el carnet marroquí, fent cas omís als senyals i normes de circulació continuem el nostre viatge.

19’ 30 PM.- conduint com a bojos sota la pluja arribem a Casablanca i entrem a l’ autopista.

En el primer peatge el cotxe d’ en Niko i la Núria es para, ens crida per emputjar el seu cotxe que estava en mig del peatge, els autòctons miran immòbils tota l operació ( “vaya pollo”) i següent intent el panda s´engega sol (que be haurà sigut la humitat) i continuem.

20’15 PM – marxem en grup però al arribar al següent peatge ja falta en Niko,

30 min. Més tard i sota una intensa pluja el senyor Machado reb una trucada,el Niko es llençat a l’ autopista i una grua d’ assistència,que n’hi ha moltes degut al parc mòbil,l’ apropat en una àrea de servei.Un altre cop el Delco,El Niko repara i ve a trobar-nos.

22’00 PM – desprès de varies parades el cotxe d’ en Niko decideix parar-se del tot.

Sort que aquest cop anem tots junts i comencem a reparar al voral de l’ autopista,als 5 min. s’atura una furgoneta d’ assistència,fins aquí tot bé mentrestant el Marcel repara s’ atura en el carril contrari una patrulla de la gendarmerie royale (que són els mossos d’aquí) i creuen l’autopista a peu per tal d’ informar-se de la situació (ara si que hem trepitjat merda),es queden al•lucinats amb la quantitat d’ eines que portem i el Marcel,molt hàbil,treu un petit soldador que els deixa bocabadats.D’ aquesta ens en sortim sense problemes tan mecànicament com administrativament.

23’30 PM – continuem per l’ autopista direcció Larache,una població que coneix el Marcel,que es on,teòricament, dormirem avui.

Aquesta crònica l’estem escrivint en viu,ja que anem per l’ autopista i ara tenim connexió on-line.

CONTINUARÀ.......