QUÈ FEM? QUÈ ÉS -ON FIRE!! - ?
Hola, som en Marcel Quiros i l' Ignasi Joseph,tots dos ens hem trobat per crear On fire! Un Fiat Panda 4x4 preparat per participar en aventures de motor solidaries. Treballant colze a colze amb Boxes Motor Sport un equip de competició automobilística de Tarragona que ens ajuda amb la part tècnica de la creació del nostre on fire!! Aquest any 2011 és el primer viatge d’aventura solidaria que fem junts. L’aventura solidaria es diu Panda Raid ,un raid des de Madrid fins Essaouira(Marroc), un raid de motor a nivell professional i a l’ hora d’aventura solidaria fent entrega de material escolar en el pas del raid per les poblacions del Marroc.
QUÈ SÓN ELS KMS.SOLIDARIS? DE QUÈ ES TRACTA?Tot aquell que hi participa col.labora amb tirar endavant el projecte solidari. Fent una aportació econòmica o de material escolar sereu patrocinadors de kms. del nostre panda on fire!!, perquè així pugui avançar uns Kms. en direcció al destí final o sigui, fer entrega de material solidari . La quantitat total de Kms de la panda Raid , 4000 kms. en territori del Marroc es dividiran pel número total d`etapes i patrocinadors que hagin col.laborat. El vostre patrocini es destinará EXCLUSIVAMENT a la solidaritat.
COM FER-HO? MOLT SENZILL !
1 euro son 5 Kms. solidaris . Reserveu els kms. que voleu recòrrer amb nosaltres en aquest número de compte : 2100-0408-72-0100967445 i especifiqueu nom, per així poder penjar-ho al blog i agrair on-line la vostra participació. Si la vostra aportacio es material , contacteu-nos per
e-mail.Agrairíem un mínim de 5 Kms solidaris o sigui 1 euro per col-laboració.
BLOG -ON FIRE!!-
El punt de trovada entre el món de la competició i la solidaritat !
JA HA ACABAT LA PANDA RAID 2011 - GRÀCIES A TOTS!!ES VAN ACONSEGUIR 1880 KMS.SOLIDARIS I MOLT MATERIAL SOLIDARI PER LA PANDA RAID 2011- Gràcies solidaries a tots!

dimecres, 13 d’abril del 2011

5ªETAPA : ZAGORA-MHAMID

Aquesta etapa tenia 185 km i amagava una etapa especial d'orientació
Desprès d'un  dia molt complicat, sortíem amb moltes ganes, ja que, probariem la reparació  de la caixa de canvis, i podríem recuperar el ritme perdut. Era una etapa curta i per una gran pista amb trams molt diferents. Al dirigir-no a la sortida de l'etapa. Vam poder comprovar que la caixa de canvis responia, això ens va  motivar molt  i alhora relaxar, doncs encara quedaven Kms de Panda Raid per  endavant.

Al arribar a l’ inici de l’ etapa. Control de sortida i…3,2,1,Gaaaaaassssss ¡!  Una gran pista que, gracies a l'On Fire!!, podíem creuar a 90-100 kh/h amb 4ª a fondo i sense cap soroll estrany.L'equip BXS MotorSport  volava pel desert marroquí (de vegades mes del recomanable)i així ho varem seguir fent durant tot el dia.
Al km 78 ens esperava la prova d'orientació.Molt divertida i alhora interessant,es tractava de trobar en un punt del recorregut una senyal,col·locada per l’ organització i nosaltres sigui els participants  ens havíem d'orientar per aquell ampli espai i terreny només amb brúixola fins trobar el senyal (en aquest cas una vara de ferro de color taronja on havíem de segellar). Desprès d'anar i venir travessant petits horts i abans que els autòctons s'emprenyessin, varem trobar el senyal,YUHAAAAAA!!!!! era molt divertit veure en immens terreny ampli,àrid,sec,tot de pandes donant voltes buscant el famós senyal,total “risas,emoció, competitivitat”  i vinga cap a la gran pista a continuar.

Per dinar vam parar en una gran zona, vorejada d’ una serralada preciosa de muntanyes. El dinar va ser molt especial. Ens acompanyaven els Machacapandas i s’ anaven altres participants, en Natxo va prepar una gran amanida de pasta. Amb la panxa ben plena, mentrestant estàvem amb la calma, gaudint del paisatge i de la companyia, ens va visitar un Tuareg que va interrompre el seu reflexiu camí per acostar-se. Nosaltres el varem rebre amb tranquil·litat i emoció, i a canvi d'uns souvenirs, ens va ensenyar com es posaven el seu turbant que tant els caracteritza. Ademes no va tenir cap problema en fer-se unes fotos i tot!!.


Desprès vam fer via junt amb els machacapandas, ens quedava un troç de recorregut de via amb molts talls marcats per les obres de el que seria una carretera en el futur.
Una observació:Cada vegada es veia menys sorra, menys dunes, menys desert tot plegat era més àrid, de fet ja ens començàvem apropar a l’atles (zona més muntanyosa i freda). Tot i així ens va passar una de molt divertida segons el meu paré, segons el Marcel NO, però perquè s’hi barrejava el caràcter i el moment.
Ara que no tinc el Marcel aprop aprofitaré per explicar-vos-ho.
Anàvem realment volant dins On Fire!!, en una pista d'uns 4 o 5 m. d'amplada, escoltant musica, …De cop i volta vam notar un soroll i el cotxe s’n anava cap al costat, tots dos vam “flipar”, recordeu que anàvem molt rapit. En Marcel com tantes vegades s’ ha dit va controlar molt bé la situació, amb molt “temple “i astúcia. La veritat es que condueix molt bé.
Vam parar i els Machacapandas van continuar,sorpresa no eren les rodes, que era? Bé estimats seguidors vam perdré uns cargols que fixaven la roda a la direcció, o algo així, jo no en se tant. En Marcel em va dir no tenim opció em de trobar la femella del cargol, la goma, arandela, … perquè es d’ una mètrica diferent sigui no estándar, i d’això tot i que en portem de recanvi això en concret no ho tenim.En Marcel es va quedar fer de mecanic peró a mi em tocaba buscar la femella.
De sobte em vaig girar i vaig veure tota la pista que havíem deixat enrere, Kms. De pista àrida, desèrtica i gens de vida al voltant. Vaig flipar, ok ¡doncs a buscar-ho vaig trobar una goma, una arandela i no sé que més yuhaaaaaaaaaa!!!!, però no la femella del cargol.
Jo en Natxo copilot oficial d’ en Marcel, estava literalment parlant,buscant una femella d’ un cargol en el desert, o sigui realment “una aguja en un pajar”. La situació més divertida va ser en Marcel i jo discutint, rient, … caminant tots dos per el que havia estat el recorregut d’ On Fire!! Un o dos Kms. enrere buscant la femella del cargol. Que per suposat no va aparèixer.Sort d’ un Panda solidari que ens va ajudar donant-nos una femella que desprès en Marcel va adaptar-li la mètrica (o sigui mida) allà on anava la que havíem perdut.
En Marcel estava indignat per orgull professional, fins i tot en el cotxe havent solucionat el problema, i ja en marxa cap el punt d’ arribada, hi havia “tibantor”, per un moment vaig pensar:
Marga, On ets? (recordeu la Marga? Era la nostre guia espiritual virtual!! de la 1 etapa).
Aquí hi ha “pollo”!!!!!!!!!!!!!
 Però finalment tot va acabar, be. Uns dàtils amb formatge, uns “pitis” i calma.
Nota:Jo crec que en Marcel no volia ni esmentar-ho, pel típic” que podia dir la gent”,posar en balança la seva feina i passió (el motor i conducció), etc
Però jo visualitzava diferent la situació.Quants mecànics n'haguessin solucionat de la manera que ho va fer en Marcel, aquella situació en ple Marroc i sense gaires recursos????
Cosa que demostra que en Marcel és i ho diré una altra vegada (a veuré si s’ho creurà molt, je, je,je) un Crack!!!!!!
Finalment, vam sopar molt bé, una mica de xerradeta i a dormir en una haima enorme, en la qual vaig tornar a ser famós pel meu roncar,je,je,je!!!


Bona nit!!!!!!!!!!!!!!!!!

 On Fire!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada