Aquell dia abans de sortir i fer el primer enllaç, varem va fer entrega del material escolar solidari!! El director de l’ escola (ÉCOLE ZOULA) ens va permetre entrar, agrupar tot el material en el pati, i fer-nos fotos tots els participants amb els nens, la experiéncia i sensació va estar molt emocionant.
De totes formes abans de començar a explicar aquesta etapa, volem donar-vos a tots unes grans GRACIES!! pel suport, aportacions tan econòmiques com materials i pel vostre fidel seguiment de tot el nostre projecte!!!
Bé i a ara si us sembla, continuarem:
Desprès, tots i ràpid ens vam dirigir cap els cotxes per engegar, sota un temps de calor i sol, cap els enllaços que tenien temps d’ inici i final. Aquell dia vam fer 60 Kms. d’ enllaç des de Zouala fins passats uns kilòmetres d’ una localitat que es diu Erfoud (que per cert en aquesta localitat ens vam liar una mica) per dirigint-se a la primera part de l’ etapa
Ruta en Mapa d´Etapa 3 |
Prova de pas per sorra pels 4x4. En Marcel , jo i el nostre estimat On fire!! érem conscients que era una prova difícil, doncs era el primer contacte amb la sorra del desert. Gracies a la destresa de conducció , només ens vem clavar una vegada a la sorra, i nomes va caldre una empenta per fer moure On fire!! de la duna i passar la prova sense gaires dificultats!!.
Desprès va haver una etapa difícil de navegació, la qual demanava saber utilitzar be la brúixola, atenció, intuïció i perfecta interpretació del Road Book... era de pista seca amb pocs referents, per arribar a Merzouga on pararíem per dinar i preparant-se per la esperada prova: LES DUNES DEL DESERT D`ERG CHEBBI.
1ª Especial de l´etapa 3 |
Desert d´ERG CHEBBI |
Aquí, tots els pandes s’anaven creuant per trobar la direcció correcta, alhora ens ajudàvem, doncs molts es quedaven atrapats a la sorra, no es podien fer servir eslingues de remolc, si no correspondria a penalització per part de l’ organització. O sigui que a treure sorra amb la pala i a empènyer.!!!. A i ens oblidàvem d’ algo molt important en aquesta prova hi havia un control secret, el qual s'havia de trobar. Nosaltres no vam trobar-lo i per un moment vam estar a punt de tirar enrere per buscar-lo.
Finalment ens vam trobar molts per compartir un fantàstic dinar marroquí casolà, o sigui un menú!! je,je,je!!
Començaba a les 16’ 30h, la 2ª especial del dia, la prova de dunes!!uauhh!! Es tractava de passar per mig d’uns pals-senyals que marcaven un circuit per les dunes, amb l’ agravant que els models 4x4 ens ho van posar més difícil. En Marcel va demostrar la seva destresa com a pilot, fent que la seva conducció durant l´especial fos espectacular, alhora els nostres companys d’ equip els Machacapandas, van fer una gran prova, una volada de més de 3 metres d’ alçada sortint d´una duna, que per desgracia va acabar amb una roda rebentada, chasis doblegat i la “vaca” amb tota la seva carrega acabessin desenganxant-se i volant també. Fent que BXS MotorSport realitzes la seva primera assisténcia provisional al mig del desert fent-se de nit, sort a més que estabem a 6 km del final de etapa, tot i així, van estar junt amb nosaltres, els reis de la prova per la seva espectacularitat de conducció.
Abans de marxar de les dunes. |
Ah! i dir-vos com a detall interessant a nivell mécanic: que On fire!! feia dos dies que funcionava amb la caixa de canvis trencada, la 5ª marxa no existia, la 1ª i 2ª feien molt de soroll. Estàvem esperant que en l'etapa del dia següent un tal Mohamed “el gordito” , un contacte del mecànic de l’organització , ens en trobes una de recanvi.
Revisió d´On FIre!! despres de l´etapa de les dunes |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada